سوالات متدوال
پاسخ به سوالات متدوال
اگر پاسخ خود را پیدا نکردید لطفا با ما تماس بگیرید
بسته ام کی میرسه ؟
همه سفارش های مشتریان, پس از طی مراحل پردازش(1 الی 2 روز) هر روز تحویل واحد پستی میشوند.
اگر محصولی اشتباه ارسال شد باید چیکارکنم؟
تمامی محصولات قبل از ارسال توسط بخش کنترل کیفیت بررسی و ارسال می شود. در صورت خطا، هر محصولی که دچار زدگی بود و یا با سفارش خرید تطبیق نداشت اعم از سایز، رنگ و مدل، با پشتیبانی برای تعویض هماهنگی کنید.
ارسال محصولات چگونه صورت میگیرد و چه روزهایی؟
تمامی محصولات از طریق پست پیشتاز و از شهر شیراز صورت میگیرد و در تمام روزهای هفته به جز جمعه ارسال ها انجام میشود.
اگر بسته ام دیر رسید چی؟
اگر مشکلی از سمت مجموعه ما باشد به شما اطلاع خواهیم داد.
آیا امکان تعویض کالا وجود دارد؟
به جز کالاهای دارای تخفیف باقی اجناس امکان تعویض قبل از 24 ساعت دارد . تعویض اجناس با هزینه شما انجام میشود . بسته هایی که بدون هماهنگی و با سرویس های ارسال به غیر از اداره پست ارسال شود تحویل گرفته نمیشود و بازگشت میخورد .
کد مرسوله کجا گذاشته میشود؟
تمامی کدها در کانال کد رهگیری گذاشته میشود.
آیا امکان لغو و تعویض سفارش بعد از ثبت وجود دارد؟
بعد از ثبت کامل سفارش و پرداخت هزینه به دلیل مسائل انبارداری و حسابداری امکان لغو سفارش وجود ندارد و مسئولیت اشتباه در ثبت سفارش به عهده ی مشتری می باشد امکان تغییر سفارش در صورتیکه شرایط محیا باشد با هماهنگی کارشناس امکان پذیر است
چگونه متوجه شویم سفارش ثبت شده یا خیر ؟
بعد از ثبت سفارش برای شما پیامک خواهد شد.